WAT IS BITDEFENDER ERROR 1004 & HOE KRIJG JE ER VAN?

Bitdefender is een van de meest populaire antivirusprogramma's op de markt. Het is zo populair geworden vanwege de functies zoals ouderlijk toezicht, quick scan, webbeveiliging, gegevensbescherming, gratis VPN, enz. Het is geweldig voor alle besturingssystemen zoals Mac, iOS, Android en Windows. Als u ooit hulp nodig heeft bij het installeren, neem dan altijd contact met ons op via ons Bitdefender ondersteuning belgie.

De antivirus heeft enkele van de sterkste verdedigingen tegen wormen, Trojaanse paarden, malware, ransomware en andere virussen. De voortdurende systeemtests, uitmuntendheid en innovatie hebben geleid tot de consistente toppositie van de antivirus. Als je Bitdefender ooit hebt gebruikt, moet je weten dat de Behavior Monitor ervan uitgaat dat ransomware je bestanden versleutelt. Het werkt tegelijkertijd met de Ransomware Remediation-functie, die een back-up maakt van uw gerichte bestanden.

Bitdefender's methode voor phishingdetectie is ook het vermelden waard omdat het gebruikmaakt van een webschild dat beschermt tegen phishing en toegang tot malware en andere gevaarlijke sites. Om meer te weten, kunt u verbinding maken met onze Bitdefender-klantenservice.

Hoewel het een van de krachtigste antivirusprogramma's is, kampt Bitdefender met zijn eigen problemen, zoals Fout 1004, wat aangeeft dat u bent verbonden met een proxy, maar dat u het proxygebruik niet hebt geactiveerd in de antivirus, zodat het deze verbinding kan gebruiken.

U kunt deze fout eenvoudig oplossen door deze stappen te volgen:

1) Als u verbinding maakt met internet via een proxy:

  • Open Bitdefender
  • Ga naar Instellingen -> Geavanceerd -> Proxyserver inschakelen

2) Als aangepaste proxy-instellingen vereist zijn,

  • Ga naar Instellingen -> Geavanceerd -> Klik op Proxy wijzigen
  • Selecteer Aangepaste proxy-instellingen en vul de vereiste informatie in.

3) Als u geen proxyverbinding heeft:

  • Open Bitdefender
  • Ga naar Instellingen -> Geavanceerd -> Schakel proxyserver uit

4) Als de fout aanhoudt,

  • Open het menu Start -> Typ Internetopties
  • Klik op het eerste weergegeven resultaat
  • Klik op Verbindingen -> LAN-instellingen
  • Schakel het selectievakje net uit om een ​​proxyserver voor uw LAN te gebruiken

Als deze oplossing u niet helpt, neem dan contact met ons op via Bitdefender antivirus klantendienst.

AAN DE SLAG GAAN MET IS

U kunt verbinding maken met ons technische serviceteam van Bitdefender via e-mail, telefoon of live chat. We beloven u om de zaak te onderzoeken en u tijdig te helpen zodra u contact met ons opneemt.

lees meer blog  WAT IS BITDEFENDER ERROR 3 & HOE HET OP TE LOSSEN?